puckobaaaarn

Hej alla små puckos (speciellt alfhild) (hon borde gå till ryggdoktorn lite oftare o kolla hjärnan) (fast då kanske man ska gå till hövvedoktorn?) (finns det ens en hövvedoktor?) (allafall.)
Jag känner mig rätt grym som kan blåsa en hel klass (om man ska tro på pierre) (vilket jag inte gör) (om någon annan än vicky, malin, affe o pierre vet om detta tror jag jag dör).
IALLAFALL.
Här kommer en låt jag tillägnar affebanan.

den beskriver mina känslor jättebra.
PUSSPUSS lättlurade puckon ♥

Kommentarer
Postat av: site.com/alfhildärbäst

Jag älskar dig oxo martina ;)<3 och om du säger att ja e blåst igen ska du får stryk hela dan! x)<3

2011-05-06 @ 10:42:58
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥