you better shape up, 'cause I need a man

Haha,
här sitter jag och  sjunger till grease-låtar utan att det låter ett skit eftersom att min röst har dragit till helvetet.
GÖTTMOS!
Tänkte bara att ni ville veta vad jag gör, nu när alla andra rider....... buuuuuääääääääääääääääääääääääh :(
Försökte spela gitarr förut, men mitt huvud strejkade så det gick åt pipsvängen.
VET NI?
När jag skrev dendär kläd-saken så kom jag på världens bästa ord.
CHILLIDILL
Hur awezome är det inte?!??!?!?!?!?!?!
AMAGAAAD ASSÅHHHH!
okej, jag är en mycket misslyckad fjortis.
kan inte ens låtsas att vara en.
hehe.

såhär går det när jag försöker vara fjortis.
bjuder på denna underbart vackra bild.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥