AH, jag är så kärleksfull.

Jag och Sofie pratar om att hon snart blir 15 och får köra moppe.

Jag: Bara så du vet så tänker jag INTE åka med dig, jag tänker inte utsätta mig för livsfara!
Sofie: HAHHA jag ska tvinga dig KÖRA!
Jag: DU KAN INTE TVINGA MIG OM JAG REDAN HAR SVIMMAT!
Sofie: Jodå, jag kan tejpa fast dig med silvertejp.
Jag: Ah, och köra ut mig för ett stup.... OCH SEN STÅ OCH TA EMOT MIG... fast det enda problemet är att moppen kommer krossa dig, men jag, JAG kommer överleva! MOHAHAHAHA.
Sofie: Vill du att jag ska dö? :(
Jag: Neeeeejdå ♥
Sofie: VILL DU ATT MIN MOPPE SKA DÖ?!?!?
Jag: ..... kaaaanske......
JAG BEHÖVER INGEN MOPPE, JAG HAR MIN FLYGANDE GRIS!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥