allt är glömt & förlåtet

Saga ([email protected]) om INGEN BRA IDÉ ATT GÖRA MIG FÖRBANNAD:
Hej, det var inte jag som skrev det!!
Idag var en kompis inne på min dator och kollade på bloggar som jag brukade kolla på, men jag visste inte att hon skulle skriva något sånt här..
Är RIKTIGT lessen för att jag litade på min kompis.. Hoppas du förstår att jag tycker att din blogg är jättebra, och att min kompis antagligen ville reta mig!
// Hoppas du läser detta
Saga
Det är totalt superlugnt!
Verkar inte vara en särskilt trevlig kompis det där, men jag tycker att det är riktigt bra av dig att säga förlåt iallafall.
Om jag skulle vart dig så skulle jag nog fått damp tillbaka och tyckt att jag är världens otrevligaste människa haha, men nu tycket jag att vi glömmer allt dethär och går vidare med våra liv! (för att vara poetiska).
Nu är jag glad igen! Med håret på sne.

Kommentarer
Postat av: AALFHILDD

ehh Martina? Ja tror du borde ändra en sak, för det står liksom att mailen inte publiceras, men de gör den...:) För tänk om jag får för mig att späma nån? DÅ E DOM ILLA UTE!! MOHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA.HA.HA. (hur gör man en riktigt elak smilis ?:O) x)<3

2011-11-22 @ 18:29:54
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥