bara för att jag är djupt troende

Jag vet att min uppdatering suger mer än en dammsugare just nu (haha fan vilket dåligt skämt) (tyckte du detdär skämtet var billigt? då ska ni se våra priser!) (okej det var ännu sämre) men jag har faktiskt massor med bra anledningar.
Vi skulle vara i kyrkan kl. 09.00 imorse.
Snacka om plågeri, man ska inte tvinga tonnåringar gå upp så tidigt på en lördag.
Vi typ.. lekte lekar, fick en bibel, filkade, kollade på disneyfilmer och sjöng.
Sen åkte jag hem & hade sjyyykt ont i huvet. 
Och lagade creme brulé och åt toblerone. Och kollade på Pretty Little Liars.
Och nu måste jag mata kaninerna.
PUSS OCH HEJ! ♥
TJING TJONG !
GRATTIS förresten till 9orna på ÖB som vann robot-tävlingen och ska få åka till norge!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥