dreamed of paradise, every time she closed her eyes

JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA PÅ FOLKDANS ALLTSÅ!!!!!

Har liksom lyckats sparka ½ av killarna i min klass, på en halvtimma.. Så. Jävla. Duktig.

Har även blivit presenterad på handledningen, av Oscar haha...

"Hon har sprungit in i en järnstång och snubblat på ett träd, hon har totalt gått på kryckor 16 gånger och hon skulle vilja vara en apa"
.......... hela klassen var bokstavligen ett totalt :O medans jag och hedvig satt o skrattade så mycket så vi trodde vi skulle skita ner oss.
Haha , läraren ba "åherregud martina, HAR DU SPRUNGIT IN I EN JÄRNSTÅNG?!?!" hahaha. Och sen ba "ja gud ja, det här var ju riktigt intressant faktiskt."

NU måste jag plugga tyska, har läxförhör i morgon och har som vanligt inte öppnat böckerna än (någon som är förvånad? nej tänkte väl det).


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥