HAHA, jag skrattar åt dig

Det roligaste som finns är när en överviktig människa säger åt mig att banta.
HAHA, och att skylla på att "om du ska bli modell så måste du leva upp till idealet"....
SNÄLLA. Sålänge idealet är att se ut som Barbie så NEJ TACK.
Gode gud, jag känner dig inte ens, vad spelar MIN kropp för roll för DIG? Snälla.
Och innan du klankar ner på mig kan du ta en titt på dig själv..
Vad säger att mina lår inte får nudda varann, eftersom att jag har blivit tillfrågad till att bli modell (men inte ens sagt ja), men att dina gör det spelar ingen roll? Lilla gumman, tänk lite :)
kan inte göra annat än att skratta....
om du tror att jag tar åt mig av sånt så får du tänka om :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥