HALLÅ

Jag tror seriöst att jag ska dö varje tisdag, det är så sjuuuuuuuuuuukt mörkt så jag håller på att skita ner mig!
Jag är så otroligt barnsligt rädd för mörker, jag börjar seriöst gråta om jag tvingas gå själv i mörkret.
MEN NU ÄR DET BRA IGEN, sitter & lyssnar på "the duck song" på spotify haha! ÄLSKAR DEN LÅTEN. Seriöst. Det står fortfarande "The duck song! Om sanningen ska fram.." på min "whiteboardtavla" sedan malin skrev det där när vi satt o nördade alla dom låtarna haha , sånt trevligt liv har vi :)
Alltså, jag måste bara säga.... JAG ÄR VÄRDELÖS PÅ FOLKDANS.
Och jag fick dansa dubbelt så mycket idag också, eftersom att jag skulle dansa med Oscar... hahahaha, gud vad liten har är alltså :D FETT BRA! Man ska ju hålla händerna på killens axlar, så jag kunde bara hålla dom i typ.... navelnivå (hahaha, okej, kanske liiiite högre) istället för över huvudet som jag måste göra med Knape. Seriöst. Måste alla vara så långa?!?!? Det är inte kul.
Nej vet ni vad, nu måste jag duscha och sen ska jag plugga tyska tills jag hamnar i koma.
HEJDÅ! ♥
man ser dom hångla i mataffärer, precis som du och jag..
seriöst, om jag inte slutar lyssna på magnus uggla snart så får ni seriöst slå mig. hårt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

The duck song<3

2011-11-15 @ 20:51:19

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥