halloj

Detta har vart en skitbra dag verkligen!
Pluggade tyska i datasalen, satt och ritade en skiss över hela ICA fokus, åkte till Espresso House och åt lunch, dansade folkdans med världens längsta kille, hade tyska läxförhör och fick alla rätt.
SNACKA OM EN BRA DAG ELLER VAD?!?!
När jag gick av bussen träffade jag Vicky & några killar från min förra klass (som tydligen hade läst igenom mitt arkiv och sett att jag hade fått tomater på fönstret? Wtf? Har jag fått tomater på fönstret?). Trevligt trevligt.
Nu satt jag och läste Seventeen, men sedan blev jag tvingad att logga in på MSN & blogga.... Alexander, känner du dig skyldig eller vad? Höhö. Man blir uthängd i min blogg om man tvingar mig blogga. Ingen logik i detdär, men ändå..
Nu ska jag fortsätta äta mig fet, och läsa. Och kolla tumblr. Och facebook. Och blogga lite till kanske. Och chatta med knäppa människor.
CIAO!
Om Alexander skulle suttit breve mig nu så skulle han sagt "SMILGROP!".

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥