JAG ÄR SÅ SJUKT TRÖTT VA?!

Jag sov 2 timmar inatt. Seriöst.
Jag somnade halv 2 och vaknade halv 4.
Igårkväll mådde jag skitdåligt. I morse mådde jag ännu värre.
Jag bara grät & grät &grät&grät&grät. Haha. Så knäpp är jag.
MEN JAG ÖVERLEVDE DAGEN!
Efter skolan åkte jag och Hedvig till Hemmakväll och köpte sjukt mycket godis, julmust och ännu mer godis.
Sen sniffade vi parfymer tills bussen kom.
Hemma så åt vi kladdkaka & vårt godis o julmust o kollade på film, No strings attached. Skitbra film!
Sen åt vi middag & jag var totalt galen (som vanligt alltså). Och sen lärde Hedvig mig allt om dans. Så nu är jag proffs. Så att ni vet liksom.

Kommentarer
Postat av: josefin

kolla in detta martina ;) http://iiitsmylife.blogg.se/2011/november/eric-saades-inomhusturne.html#comment hahahahahahaha

xoxo

2011-11-11 @ 11:46:50
URL: http://iiitsmylife.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥