kär.

Anonym om HELLO SUCKERSS:
Om du köper nåt kul så kan du väl visa bilder på de, snälla :D
Sjeeelvklart kan jag det :)
Och eftersom att jag bara köpte (eller okej, fick) en sak till mig själv så blir det ju lätt!
Fint att jag låter en smiley med peddo-smile dölja mina privata delar. Lite dubbelmoral där kanske.
Ni har även fått ta del av min mycket vackra frisyr (pierre, det är dethär jag menar med bulle på huvudet)...
Var lugna. Jag gick inte på stan sådär.
Och ja, jag gillar min nya tröja. Köpte den på H&M för 400 :- tror jag!
Haha, jag provade den inte ens, utan vi var där och köpte massa saker till Carl som ska gå lussetåg (alla stjärngossar ska ha vita skjortor och svarta byxor? Wtf? Vad hände där?) och så hittade jag denna.... Vääärldens mjukaste tröja. Så jag bara smög upp den på disken när mamma skulle betala.... Eeehehehe.
BRA KÖP!
Gillar den så mycket att jag har typ 1000 bilder på den. Ni fick se fem. Tror ni skulle tröttnat efter typ 10.
TJINGELING! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥