livet rullar på

DET GÅR FRAMMÅT!
Nu kan jag kolla på en skärm i mer än 3 minuter utan att dö.
Fast då kommer nästa problem....... ALLA ANDRA ÄR I SKOLAN / PÅ JOBBET / GÖR NÅT ANNAT SÅHÄRDAX, så inga bloggar uppdateras, och då har jag ju inget att gööööööra.
Snacka om i-landsproblem alltså.
Och äta kan jag fortfarande inte, eller jo det kan jag, men det känns som att jag ska spy i flera timmar efter...
FUCK THIS, nu ska jag sluta klaga!
Har gjort en önskelista på GinaTricot haha, dom hade faktiskt några fina grejjor!
Ni kanske vill se den?

Kommentarer
Postat av: AALFHILDD

DUBBELHAKA !! :))))))) hahaahha tvångstankekommentar ;) <3

2011-11-30 @ 14:14:30
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥