MARTINA GOES STALKER!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Ni vet han killen jag träffade på flygplatsen?
Jag vet vad han heter. Arvid. Åherregud ett så gulligt namn, aaaaaaaahhhhh.
Och JAG VET VAR HAN BOR!!!!!! Och jag KAN HANS HEMNUMMER!!!!!!!!
Och jag tror att jag vet vem han är på facebook! (eller okej, det finns 2 st Arvid Berntsson och en av dom är en långhårig kines...).
Men...
VAD SKA JAG GÖRA NU?!?!?!??!
Jag kan ju inte bara lägga till honom på facebook, det skulle vara hur skumt som helst.
Liksom "hej jag är tjejen från flygplasten för 3 veckor sedan duvet, jag är 2 år yngre än dig men du var skitsnygg och jättetrevlig så jag har stalkat dig de senaste veckorna och nu vill jag bli vän med dig på facebook".
Det FUNKAR ju inte! Tänk om han tyckte att jag var skitful och jättestörande?!??! Tänk om han hatar mig?!?!?! Det bara går inte!!! MEN VAD FAN SKA JAG GÖRA, jag blir ju snart gaaaaaalen!
Tänk om han har suttit och letat efter mig också?
TÄNK OM HAN ÄR MIN FRAMTIDA MAN, men jag förstör allt genom att inte våga skicka en vänförfrågan på facebook?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥