MOSAD!

Åherregud.
Denna ridlektionen var totalt galen, både jag och affe åkte av...
Haha jag blev totalt mosad mot väggen typ.
Såhär gick det till..
Vi skulle galoppera på volterna, och Marwin (som affe rider) har lite damp så han vägrar gå ut till volten utan springer istället runt på mitten. Och precis när Affe lyckas få ut honom så ska vi sakta av, och det vill självklart inte Marwin. Så han springer rakt in i Ned, som får damp (!!!!!!!! världens snällaste, lugnaste, segast häst!!!!!!!!) och sparkar bakut så jag åker RAAAAKT in i väggen med huvudet före...
Efteråt, både ridläraren och alla som såg det sa "herregud Martina, jag har ALDRIG sett Ned sparka så högt förut!" , känns ju bra.....
Tror inte att ni vill höra alla mina skador, men det får ni ändå :)
  • Troligtvig hjärnskakning
  • Sveeenstor lårkaka
  • Ett svullet & blått & uppskrapat knä
  • En blå arm
  • En sträckt nacke
OCH DESSUTOM så vred sig hela mitt andra ben (det som inte blev mosat) så mitt fuckade knä är helt ASCHOBLÖÖ :(
Dumma hästar. Nu måste jag vila. Min hjärna typ vibbrerar?!?!?!? Är detta normalt?!?!?
Gillar dig bättre när du inte är mosat och hjärnskakigt, huvud!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥