något förvirrad...


Jag tror att jag är något förvirrad idag.
Först glömde jag sätta på mig skorna och gick rakt ut i vattenpölarna.
Sen gick jag rakt in i en vägg.
Och när jag duschade så tvättade jag håret 3 gånger med 4 olika schampoo & balsam märken.
Nu kan dagen bara bli bättre!
Förresten så träffade jag Stina idag. Hon tyckte att jag har fina naglar. Jag tycker att dom ser mycket goda ut.
mina fina naglar.
det är ett under att jag inte har ätit upp dom än.
inte för att jag brukar äta mina naglar...... men dom ser ju ut som polkagrisar!
TITUT ! typ.

Kommentarer
Postat av: josefin

det där gjorde min dag!! haha en sån sak som BARA du kan lyckas med <3 men det vet vi ju redan, lilla knäppis!

2011-11-20 @ 16:26:05
URL: http://iiitsmylife.blogg.se/
Postat av: melinda

snygga naglar! :D

2011-11-20 @ 17:58:25
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥