stressigt liv,

jag hade tänkt skriva värsta långa inlägget om hur det var i London och vad vi gjorde och vad jag köpte osv osv.
MEN.
Det hinner jag inte.
Måste vara färdig om 20 minuter för att åka till nordstan & köpa en mössa, lämna min töntiga lillebror på laserdome & sen åka till stallet och rida igen.
Ingen rast och ingen ro.
HEPP HEPP!
Jag & Janina kör HIGHFIVE på det !
(jag vet att det ser ut som att jag försöker få in en alldeles förstor hamburgare (eller något annat, för er som vill tänka på det sättet) i munnen, men sånt är livet!)(förresten skulle jag ändå inte få in den, min mun är konstaterat onormalt liten)(mobba mig om ni vill)(nej förresten, gör inte det).

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥