bah för att franska suger

Alltså franska kan nog vara det tråkigaste någonsin, jag oooooooooooorkar inteeeeeeeee.
Vi ska stå framför hela klassen imorgon och berätta om en idrottsstjärna, utantill.... Och jag har inte börjat skriva på skiten, haha, men vem bryr sig! Jag skiter i om jag får F i franska (haha),  jag bryyyyyyyr mig bara inte.
ögonbilder är bra.
när man inte har nåt annat att lägga upp bilder på så lägger man upp en bild på sitt öga.
så orginellt.
Nu ska jag ta på mig de skönaste kläderna jag kan hitta & sätta mig o göra en ny header. Och design. Tack och heej!

Kommentarer
Postat av: Yasmin & Chrissy

Fin blogg! ;)

2011-10-15 @ 04:04:18
URL: http://chy.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥