bara för att jag är så jädra intressant

Haha, eftersom att jag inte har någonting att göra så ska jag skriva en lista.
NOOOOOoooooooooooooooo..... tänker ni, YESS! tänker jag.
Mohaha. Ni får stå ut.

ALLMÄNT...
Namn: Martina
Piercingar: Har inga! Jag är udda.
Tatueringar: Tänker jag inte skaffa mig :)
Längd: 172 cm. Död. Gör mig längre.
Skostorlek: 38, haha, mina fötter krymper...
Hårfärg: Blond (vilket för övrigt är mitt vanligaste smeknamn)
Är du kär i någon: Jajjemensan
Önskar du att du bodde någon annanstans: Näerå, här är det allt bra.
Tänker du på självmord: Ibland..
Tycker andra att du är attraktiv: Hahaha. Eh. Jag har aldrig fått höra motsatsen iallafall ;)
Vilket shampoo använder du: Materix biolage.
Vilken parfym använder du: Just nu, Framboise Rasberry haha.
Vad är du rädd för: Spindlar, sniglar, mörker, pedofiler, ensamhet, hundar!!, skräckfilmer... osv osv osv.
Gillar du att tvätta: Jaa jag ÄLSKAR att tvätta! Fast. Nej.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Haha, eeh. Jaa..?


SENASTE...

Film du hyrde: Åh, jag kommer inte ihåg. Kan ha vart Gnomeo och Julia. Haha. I'm a succer for barnfilmer.
Film du köpte: Ojoj , det kommer jag inte ihåg.
Låten du lyssnade på: Scar - Missy Higgings.
Låten du hade på hjärnan: Misery - Maroon 5.
Låten du laddade ner: Daah, det är 2011, jag har spotify.
Personen du ringde: Öööööh. Jag vet inte.
TV program du tittade på: Pretty Little Liars, fast jag kollade på datorn då... Höhö.

Personen du tänkte på: Pierre, haha. Kan vara för att jag snackar med honom nu.


FAVORIT...

Mat: Ojoj, det var en bra en. Maaaat. Jag gillar mat. All mat. Förutom den som är äcklig.
Låt: Den var bra den. Som om jag skulle ha EN favoritlåt. 
Sak att göra: Äta goooooooooooooooooodis!
Sport: FRIIDROTT! Seriöst, jag måste börja i det.
Dryck: Cider. Jag kan inte leva utan cider. Och det är faktiskt sant, med tanke på att det är det enda jag dricker. Haha.
Kläder: Jaadu. Jag gillar.... kläder. Bara det är kläder så löser sig resten. Typ.
Film: HA! You can't make me choose one.
Bil: Eh? Det tar vi när jag blir 18.


ANTAL...

Gånger du varit kär: Hahahha, typ 1000 gånger. Jag blir ju kär i allt och alla. Cody Simpson, Ulrik Munther, Louis Tomlinson, Olle Hammar, Andreas Weise, handär Rabih som var med i idol för ett antal år sedan.... I'm a sucker för killar som kan sjunga verkar det som? 
Gånger ditt hjärta brustit: Det har inte hunnit brista så många gånger ännu.
Hjärtan brustit på grund av dej: 2 gånger vad jag vet iallafall, haha. Fasen. Vad elak jag känner mig.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Det vet jag inte.. men ett antal gånger iallafall!
Ärr du har på kroppen: 2 riktigt stora som har sytts, sen har jag några små också.


SENASTE...

Bok du läste: Kaite Någonting ljuger inte, typ.
Personen du fick mail av: Haha, jag kollar aldrig mina mejl....
Personen du fick brev av: Det vet jag inte, det är inte många som skickar brev nuförtiden liksom ;)
Personen du fick sms av: Sara tror jag, fast min mobil är där nere så jag vet inte säkert , höhö.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ikväll?


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Vart i skolan, bakat bullar, ätit bullar, ätit massa saker och kollat på Pretty Little Liars. Det är typ allt.
Var det kul: Jomen, jomen..
Hur tidigt stiger du upp: Åååååh, klockan 7 måste jag upp för bussen går 7.35. Döda mig.
Gillar du att slåss: Självklart. Jag vinner alltid.
Vad ska du göra ikväll: Sooooova! Och kolla på film kanske?

Är du seriös: Det är nästan psykiskt omöjligt för mig att vara seriös. Typ.
Vad är du allergisk mot: Iiiiiiiiiingenting.
Var har du ont: Min maaage. Och min häl.
Använder du hårspray: Nevaah ! Förutom igår haha, på order av Janina.
Kan du stå på händer: Åherregud nej. Då skulle jag typ bryta alla ben i kroppen och dö.
Favorit serie: Pretty Little Liars & Vampire Diaries.


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Sockeeeeeeer. Kan inte leva utan socker. Eller snarare, jag lever FÖR socker. Okej, nu överdrev jag kanske en aning.... men GODIS ÄR GOTT. så är det bara.
Gillar du ketchup: Neeeeeeej. Fast man måste ha det på korv, annars blir det äckelpäckligt.
Är du glad nu: Jag är ju inte direkt ledsen.
Var du glad igår: Haha inte på kvällen, då var jag typ "martinaaaa...?" "VAD VILL DU?!?!?!".
Känner du någon som jobbar på sjukhus: HAHAHAHAHA jaa, jag känner typ alla läkare och sköterskor på Östra Sjukhuset. Sjukt kul.
Vad dansar du till: Det krävs mycket för att få mig att dansa.
Stockholm är: Sveriges huvudstad? 
Göteborg är: SVERIGES BÄSTA STAD.
Kan du sjunga: Klart jag kan sjunga, men det låter förfärligt.
Mer värt än guld: Tid! Och kärlek kan inte köpas för pengar ;)
Spaghetti eller makaroner: Humhumhuuuum. Det spelar inte så stor roll.
Ett land jag helst vill besöka: Thailand! Och Indien. 
Ska bli skoj: Att åka till London på novemberlovet med mamma, och bara shoppa shoppa shoppa och gå på musikaler. FETT! Och så ska vi bo precis breve Oxford Street också. 
Ska inte bli skoj: Att gå i skolan. Heh. Blä.
Sparar till: Typ... långa naglar? hahaha. nej. Pengar sparar jag då inte.
Väntar på: NOVEMBERLOOOOV.
Pålägg som gäller: Ost. Måste äta ost, annars får jag brist på kalcium haha. Fan.
Dagens dryck: Cider.

Jag vet att ni tyckte detta var jätteintressant.
Verkligen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥