hallå alla knazmänniskor,

JAG SITTER OCH AKUTPLUGGAR, som vanligt :):):).
Har tyskaprov OCH hemkunskapsprov imorgon....
På hemkunskapen så ska vi ha provmatlagning, jag och Hedvig ska laga ungsbakade potatisar, brynd kyckling, tzatziki och vitlöksbröd.....
Enda problemet är att HEDVIG ÄR SJUK och jag DÖR om jag ska behöva laga allt detta ENSAM!
Hahaha jag håller på att dö varje gång jag ser ordet "potatisar" HAHAHAHHAHHA. Ååååh. Fråga mig inte varför.
Nej vet ni vad? Jag orkar inte plugga mer.
Jag går nog och hyr en film eller nåt, nu ska här SKITAS I SKOLAN! Tjoho.
Jag är endå fett glad för jag fick A på SO-inlämningen idag.
Haha Janina du är så söt ♥ Loveyou , läppbedövade knasmänniska!
haha, vilken fett läskig min jag gör :o
KNAZMÄNNISKOR är ni allihopa, and that's why i love you ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥