HURTBULLE

Tjeeenare människor!
Idag har jag faktiskt vart riktigt duktig.
Jag har gått runt lilla delsjön OCH!!!!! tränat på friskis&svettis (jag blir aldrig trött när jag tränar där, men DET är en annan sak).
Sedan att jag har ätit typ en halv kladdkaka med typ 3 kilo grädde, druckit min egna vikt i varm choklad med lika mycket grädde till det och ätit ett okänt antal andra onyttigheter, deeeeeet låtsas vi inte om.
NU SKA JAG BAKA DUMLEMUFFINS, CHOKLADRUTOR, APELSINKROKANTKAKOR OCH KLADDKAKA!
Har jag något att fira? Nej. Men det är ju så gott...
Heheheh. Genast sjönk bilden av mig som nyttig oerhört.
...
ÅÅÅH, det är lika bra att ge upp. Att jag skulle bli nyttig är i princip lika möjligt som att gå på solen.
Men livet som nyttig är ju SÅ TRÅKIGT!! Det blir ju inget kul om man inte får äta massa chips och godis och kakor och bakelser och... jaaa. Jag LEVER för godis! Och jag dricker inget annat än läsk!
Världen går under om inte onödiga kalorier fanns.
I tell you.

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Tjenare! Några planer för kvällen? :)

2011-10-08 @ 17:00:02
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥