JAG ÄR HÖG

Heheheheeej :D
Haha, jag går på morfin... Fett läskigt, det gör att hjärtat saktas ner :o.
Men men, ni behöver inte vara oroliga, det är bara det att jag överdoserar hostmedicin.
Ibland är det fett bra att ha en mamma som är läkare, för då har man hur mycket starka & receptbelagda mediciner hemma som helst!
Om jag skulle satsa på att bli drogmissbrukare så är det bara att gå till köket och halsa hostmedicin. Eller ta någon av alla tusen tabletter.
Jag lovar, vi  har ett helt SKÅP fullt med tabletter, bandage, gasbindor, massa konstiga vätskor och rinnande mediciner, stetoskåp, bedövningssalvor, skalpeller, munskydd och handskar (till operation) och tillochmed GIPS.
Bara idag har jag tat:
  • skitstark hostmedicin
  • ibuprofen
  • 2 alvedon
  • rinexin
  • + 2 eller 3 till tabletter jag aldrig hört namnet på förut
Haha, fatta vilket kul liv jag har.
Och så är det en viss irriterande person (känn dig träffad josefin) som håller på att tjata på mig om att svara på skype...
och hur FAN hade hon tänkt sig att det skulle gå till?!
Igår pratade jag med pierre en liten stund, men vi kunde inte säga något eftersom att han inte hörde ett skit av vad jag sa. Och nu kan jag inte prata över huvud taget.
Det är faktiskt problem, för jag är ensam hemma, och när det ringer på hemtelefonen så måste jag ju svara.... men jag får inte fram ett ljud!
Så. Jävla. Irriterande.
Nu tänker jag ligga i min säng och TÄNKA mig frisk.
"blifriskblisfriskblifriskblifrisk"
Vem vet, det kanske funkar?

Kommentarer
Postat av: josefin

2011-10-22 @ 12:29:19
Postat av: josefin

det var RIKTIGT intressant martina så då är det pierre som har gjort så att du inte kan skypa med mig pierre om du ser detta vill jag att du ber martina om min skype(vill inte att hela världens ska få se den...) så kan vi ta ett snack om att det bara är JAG som får skypa med martina du förstör ju bara hennes röst... och martina du kan ju GESTIKULERA för typ tvåtusenmijlonte gången......

hmm btw jag undrar varför min dator inte tar skype o skypa de blir rött under det måste fixas....

2011-10-22 @ 12:33:16
URL: http://iiitsmylife.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥