jag blir så biff av... rostbiff

TJA!
Nu ska vi äta rostbiff och potatisgratäng (ni borde vara avundsjuka, det är galet gottttttt) så jag får skriva snabbsnabbt!
GPreporter om JAG BLIR SÅ GLAD AV KEXCHOKLAAAD:
Men martina du kan inte bara gå å SNO de coola ordet som ja har ANSTRÄNGT MEJ för att förstå vad de betyder, Å SEN BARA GÅ Å HATA DE ? bajjrumpa....:,( <3
FÖRLÅT, o du ärade kompiz, jag är mycket ledsen.
Men nu ligger det till såhär att varenda tonårstjej som drömmer om att bli stora modebloggare använder ordet "cravings" och jag håller på att döööööö av..... någonting varje gång jag hör det. Ledsen.
Förresten, jag har kommit på att detta med clementiner är himla gott.
Jag överdoserar dem. Och mammas chokladkakor. Jag åt halva, den övriga 3/4 av familjen fick dela på andra halvan. eeeehehehe.
Förresten, jag följde med mamma och tränade en snabbiz (haha, det är så töntigt att skriva med z att jag bara är tvungen att göra det).
Det var en gamal tant som gick fram till mig och sa att jag hade "snygga ben" och "undrade hur jag gjorde för att hålla mig i form". HAHAHA! Vilket skämt. Jag sa till henne att jag överdoserar godis. Hon blev chockad. Stackarn.
Undra vad det är med gamla människor och mina ben?!
Och juste, det är massor med människor som undrar om allt jag säger verkligen är sant, sånt som sådanahär händelser. Och jag svär, jag hittar inte på något. Jag lever bara ett knasigt liv. I am where the action is liksom. Can't help it.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥