JÄVLA SKIT.

Jag tror jag aldrig någonsin velat gå till skolan lika mycket som jag vill gå idag, och så FÅR jag inte.
Förlåt, men jag håller på att skita ner mig här borta av HAT till denna JÄÄÄÄÄÄVLA förkyldningen.
Det är inte det att vi ska göra något speciellt eller roligt i skolan idag, nej nej, det är bara det att jag är så himla trött på att bara ligga här hemma i sängen och inte kunna göra någonting.
Jag blir GALEN. Seriöst.
Jävla bajs.
(haha oj vad knas jag ser ut)
jag saknar min knashedvig, sarabanan, janina och alla andra 8Dare :(
sedan att allt detta KAAAAAN bero på att jag har nästan 40 graders feber, inte kan prata över huvud taget, är så yr att jag inte klarar av att gå upp för trappan själv & att jag hostar så mycket att det smakar blod i halsen, DET behöver vi inte bry oss om...
det är ytterst osäkert ifall jag kan rida i eftermiddag, men jag orkar inte med att ha 2 igenridningar, så vi får se hur det blev....
jag red ju med influensa, remember? även om det var på slutet...
jag höll på att svimma uppe på hästen, har en känsla av att det är vad som kommer hända även idag.
MEN VI FÅR SE.
just nu ska jag bara bry mig om att inte prata och bli frisk.
TJOHEJ!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥