knasiga pojkar

Anonym om BARNFÖRBJUDET!:
alexander like^^
Jag vet att du också gillar det pierre ♥
Anonym om TRÖGHET:
Naaaaajs bild
Heeeeej alexander :)
Hörrni gubbstruttar, jag kan era ip-adresser så ni behöver inte vara anonyma!
HAHAHAHHAA, jag vet inte riktigt vad vi tänkte på när denna bilden togs...
Alexander sitter och skriver på msn att jag ska "uppdatera min porrblogg" , och jag menar, vad gör man inte för folket?
haha, lite kul att 4 killar har kommenterat att man ser min bh på barnförbjudet - bilden..
Jag såg det först efteråt, haha herregud, men jaja. Skitsamma. Sluta vara så perversa ;)
NU SKA JAG KLIPPA MIG!!!! CIAO.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har INTE skrivit "alexander like"

2011-10-06 @ 17:35:49

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥