knaziga kompisar

Mina knasiga kompisar är seriöst de bästa som finns. Seriöst. Det är helt jäkla galet hur mycket jag skrattar åt dessa människor.
Som igår tillexempel.
Jag: Hedvig är inte det er bil?
Hedvig: Jooo.
Sara: DET VISSTE JAG FAKTISKT! Jag känner igen er mersidis.
Jag: HAHAHAH...... ursäkta men vad sa du?
Sara: Mersidis?....
Jag & Hedvig: HAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAA.
Sara: Men VAAAAD?! Det HETER ju mersidis!
Jag: Sara.... Det heter mercedes.
Sara: Ja, mersidis, det var ju det jag sa?
Jag: Nej Sara, MERCEEDES, inte MERSI-DIS.
Sara: Men... mercedes, det var ju det jag sa.
Jag: Kolla! Precis! Mercedes heter det, inte mersidis.
Sara: Hahahaha, vart fick du mersidis ifrån?! Hahaaha.
Jag: Eh.... du sa det nyss?
Sara: Nej men vad snackar du om? Du sa att det heter mersidis, men det heter ju MERCEDES! Hahahahahhaha.
Jag: HAHAHAHHA, saaaaaaaaaraaaaaaaaaaaaaaaa......
Sara: Vad? :O
Jag menar, hey, hon är efterbliven, och hon kan inte ens skylla på att hon är blond!
Om jag tänker efter så är det typ ingen förutom jag som kan skylla på att man är blond.... HAHA! Fett.
Och hahhahaahaha.
Idag höll jag på att DÖ när Janina hade fått en (väldigt) svart prick på näsan.
Hedvig: Janina.... har du alltid haft en svart prick där på näsan?
Janina: Vad menar du?
Jag: *kollar* nejmen... HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHA!
Janina: Jaha du menar den.. jo, det är ett födelsemärke.
Hedvig: HAHAHHAA..   ööh jaha. Men eh.... nej det syns inte så mycket! Jättefint! :):)
Jag: HAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHA.
Hedvig: Men martina, skratta inte!
Jag: *andas* åh *andas* förlåt! *andas* men det såg bara så.. *andas* roligt ut! HAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHA.
Janina: .....
Jag: HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR, ÅÅH KOLLA JAG GRÅTER! ÅÅÅÅH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA.
Hedvig: ...
Jag: HAHAHAAHHAA, MEN HALLÅ, SER DU INTE?!?!? HAHAHAHAHAAHAAAAAAAA , ÅÅÅÅÅÅÅHÅHÅÅÅÅ, DET DÄR KAN INTE VARA ETT FÖDELSEMÄRKE!
Janina: Nejmen oj... det där är ju inte mitt födelsemärke!
Gud. Åh. Ni fattar inte. Hur. Jävla. Kul. Det. Var.
Jag skrattade så att jag grät, seriöst, tårarna rann.
blondin, brunett.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥