LISTÄÄH

HAR DU


Folköl i kylen :
Najje
Något husdjur : Jajjemensan, två kaniner i min trädgård! ;)
Någon favoriträtt : Höhö, africana? 
Någon flick/pojkvän : Nej..
Puder på dig : Nesh
Några framtidsplaner : Jag tar dagen som den kommer! (det lät väl klytchigt?)
Någon sjukdom : Är efterbliven en sjukdom?
Gymkort : Näpp!
Några kärleksproblem : Haha, andra har kärleksproblem med mig kan man säga... 
En homosexuell kompis : Inte vad jag vet... men det skulle vart fett ballt!
Duschat idag : yes box my friend.
Någon kompis som snarkar : HAHA jaa
Någon vän som spelar i ett band : Det tror jag inte?
Några mvg:n : A har jag, jao. TROR JAG!? Vi har inte fått slutbetyg..
Någon som förstår dig : Nej
Tuff kompis som kan försvara dig : HAHA, jag tänkte säga Pierre, men sen kom jag på att han inte är tuff... Jomen visst har jag några biffar till kompisar :D
Något beroende : GOOODIS.
Fikat idag : Haha.... 3 gånger...
Nagellack : 36 st ;)

Någon vän som bor i ett annat land : Louise i Portugal :) Ååååh vad jag saknar henne.

VEM
Avskyr du : Avsky är ett väldigt starkt ord... haha nej jag skoja. Jag avskyr ingen. Eller gör jag...? ;)
Hånar du : Jag hånar ingen.
Delar du mest minnen med : Åååååh, allra mest är nog med Anna.
Längtar du mest efter : .....
Stör du dig på : Det säger jag inte hääär.
Gosar du med : Min lilla rosa dator... ehehe. nejdå.
Lagar mat : Pappa för det mesta.
Diskar : Mister Diskmaskin.
Tror att den är någon : MIN LILLEBROR, den skiten.

VILKEN /VEM
Tidning läser du : Frida, Solo
Buss åker du oftast : 503, 513, 516 eller 510
Frisyr har du : Klippte ju nyss av 25 cm... Uppklippt och naturligt blond :)
Dag fyller du år : 28 januari
Årstid föredrar du : Sommar!
Stad är du uppväxt i : Göteborg i mitt hjäääärta.

Kysste du senast: ;)

Pratade du senast med på facebook: Affe, pierre & malin
Saknar du ifrån i sommras: Anna och Louise!


VAD
Gör du nu :
Denna superintressanta lista.
Gör dig till en bra människa : EH? Jag snackar inte skit, jag är glad... Eh... Okej, jag är nog inte en så bra människa. Haha.
Gör dig till en dålig människa Du, det får du ta med djävulen (okej, janina).
Vill du arbeta med : JOURNALIST FTW! Okej. Författare.
Är roligast just nu : Att jag har maaassa goda chokladmuffins att äta upp :D
Har du på dig nu : Samma kläder jag har på bilden här ovanför, haha. 
Har du för smink idag : Inget.
Äger du för skor : Ojoj, eh... okej. 4 par converse, typ 3 par skinstövlar, 1 par skinboots, 2 par crocs, och så en herrans massa tygskor och flipflops osv osv.
Har du för storlek i skor : 38 !
Läser du för bok : Ett oemotståndligt begär, haha. Den handlar faktiskt om mord. Sådeså.
Ska du göra nu : Chatta med människor och bloggeliblogga.

Jag vet att ni tyckte att det var jätteintressant detta.

Hehe.

Ja.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥