lite udda sådär..

Jag är lite udda ibland.
Vissa dagar kan jag vara hur glad som helst och bara känna för att säga massa snälla saker och vara totalt jättekärleksfull..... haha.
Men sen dagen efter, så stör jag mig SÅ IN I HELSKOTTA på samma personer som jag gillat dagen innan... Alltså seriöst, jag får totalt damp och verkligen avskyr personerna.
Jag kan även göra lite... impulsiva.. saker på mina kärleksfulla dagar, som jag ångrar så in i bomben dagen efter.
Och grejen är den att det kan vara vem som helst jag gör såhär mot.
haha, jag ser ond ut..
Det som är så bra med Pierre är att han har vart med om detta typ 1000000 gånger, så han är van.
Han bara skrattar åt mig och kallar mig "PMS-unge" när jag får damp.
Som sagt, jag är lite mystiskt.
Men ni får stå ut med mig ändå!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥