LONDOON

Om precis en vecka är jag i London och chillidillar.
Eller okej... chillidillar gör jag nog inte, jag åker nog dubbeldäckare och shoppar till jag droppar (haha okej, det gick inte och försvenska det ordspråket...).
Jag & mamma kommer leva på Pizza Hut. För det är sjukt galet gott i London. Seriöst. Jag håller på att trilla av stolen av godhet. Okej. Det där lät bara fel.
På tal om Pizza Hut, så ska min kära familj köpa Take Away därifrån hem till mig , bara för att det är fett synd om mig som måste ligga i min säng och vara sjuk medans alla andra går på stan.
Fast det kanske bli Mc Donalds istället. Eller Subway. Eller Thaimat. Eller Kinamat. Eller vanligt pizza. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu...
MEN ÅÅÅÅH VAD JAG VILL HA MCFLURRY!!!!
Seriöst, jag är IN BIG NEED av glass, min hals håller på att dö.
Ännu mer än vad den redan har gjort alltså.
chachaa jag är sjuk och ser förfärlig ut , men ni får se mig ändå.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥