min panna är het

ÅÅÅH jädra skit, här sitter jag med 39 graders feber..
Jag kan inte gå till skolan imon, vilket SUGER av vissa anledningar.
Haha, fan vad jag har oooont iii haaalsen :( Jag sitter med min tubhalsduk & dubbla tjocktröjor & fluffstrumpor men jag fryser så att jag skakar ändååååååå.
Herregud, ni skulle dö av skratt om ni hörde mig prata.... jag låter seriöst som en kille som är i målbrottet.
Jag har jättemörk röst och kan inte hålla en ton i mer än en sekund typ.
Jag tycker att ni kan vara snälla mot mig och skicka lite glass på posten :)
DET VÄRSTA JAG VET ÄR NÄR JAG LYSSNAR PÅ BRA MUSIK OCH SÅ KAN JAG INTE SJUNGA MED!!!!!!!!!!!
Feel the pain.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥