saker någon vänlig själ gärna får köpa till mig.

NOEL POM BEANIE<br/><strong>99</strong> SEK | €12.95
Mössa med pälsboll !
ASH GRANDPA<br/><strong>129</strong> SEK | €15.95
Farfarströja (haha, jag älskar't!)
MATT FLOWY BLAZER<br/><strong>499</strong> SEK | €59.95
This blazer, thank you :)
BUTTERMILK TIE CARDIGAN<br/><strong>399</strong> SEK | €39.95
åh, jag dör.
LACE ZIP DRESS<br/><strong>399</strong> SEK | €39.95
tack :)
LEOPARDBYXOR!!
USA - tröja
... en rosarandig ziperall.
skinnjacka med päls.
parkas med päls (!!)
...... och en vit stickad kofta.
...... och en pippitröja.
...... och lovikavantar.
SEN ÄR JAG NÖJD !
(för tilllfället)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag ska köpa den USA-tröjan, eller någon av stjärn-tröjorna! Hihi :D

2011-10-27 @ 23:36:48

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥