SALVA I ÖGONEN

HEJ HEJ,
när jag skriver detta så kan jag inte se ett skit.
jag skriver med stängda ögon, haha.
Jag sitter nämligen med antibiotika-salva i ögonen, jävla ögoninflammation...
Det gör svenont att öppna ögonen, och jag ser bara suddigt siddigt, så detta kanske blir hur fel som helst,  meeeeeen men.
DET ÄR LOV!!!!!!!!!!!!! om ni hade missat det.
Jag har köpt brutalt mycket godis (även för att vara mig) och en pumpa. Och jordgubbar. Hehehehehe.
Och så var jag med mamma och hämtade ut 14 (!!!!!!!!!!!!!!) receptbelagda mediciner.
Jag har nämligen ätit upp typ halva vårt medicinförråd (som är stooooort) under alla mina sjukdommar detta året.
T ex morfin-hostmedicinen. hehehehe.
¨
bara klickade på en bild , vet inte vilken det är men JAJAAA,
nu ska jag bara ligga heelt still i min säng och blunda...
kommer inte hända.
hejdå.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥