tja människor,

hej heeej,
klockan är 11 och jag måste sova (kommer inte hända).
HAHAHAHA denna dagen är världens kaoz säger jag bara.
Åkte till skolan. Mådde dåligt. Åkte hem. Fick ångest. Åkte till skolan igen.
Ja. Precis så. Missade bara en lektion, men var sjukanmäld för hela dagen, haha.
Fett kul, mina föräldrar trodde att jag låg hemma & var sjuk när jag egentligen var i skolan & var sjuk...
Jag blev så jävla mobbad för min röst alltså. Men jag kan inte hjälpa vad min hals hittar på för dumheter.
HAHA och Sara kommer fram och ba "MARTINA!!!! VEM är pierre?! VEM är pierre?!?!" (pga inlägget här nedanför antar jag ?) haahahahaha.
IALLAFALL, nu måste jag fixa en massa saker och sen gå och lägga mig. CIAOOO!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥