tjeeenare

Hahahaha, min pappa är rolig han.
Han såg min profilbild på facebook.
Pappa: MARTINAAAA?
Jag: Jaa?
Pappa: VAD är det här för bild?!
Jag: Eh... min profilbild?... Vaddådå?
Pappa: Den var ju JÄTTEFIN!!! NÄR togs den?
Jag: I tisdags..
Pappa: Har du några fler?!?!?!
Jag: Eh, jaa?
Pappa: FÅR JAG SE?
Jag: Jovisst.
*visar några bilder*
Pappa: KATARINA!!?! Vi kan sluta jobba! Vår dotter måste bli modell! Du är SINNESSJUKT snygg Martina!
Jag: Hahaha... tack?...
Pappa: Jag måste få dessa bilder!! ALLIHOP!
Så han hämtade ett USB minne, raderade allt annat som var på det och skickade över alla bilderna.
Han säger att han ska ha dem som bakgrundsbild på sin mobil, jobbdator och sin andra dator.
Haha.
Snacka om oväntat.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥