Tjena snyggingar!

Nu har jag studiedag igen, haha.
Lyssna på dethär:
Mån: Skola
Tis: Studiedag
Ons: Sluta 11.20
Tors: Skola
Fre: Studiedag
KÄNN ER ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGDA. Min skola äger. Så är det bara.
vet ni vet ni?
Jag är fett glad. För igår fick jag veta att jag ligger på A nivå i både biologi och matte.
CRAZYYYYYYYY ?!!??!?!?
Att få A är då fan inte lätt.
Klockan är 12 och jag har precis vaknat.
Älska livet.
HÖHÖHÖ.
Nu ska jag hämta frulle, och ballerina kladdkaka såklart, och hyra en film.
Alltså, jag VILL se Never Say Never, men jag är skiträdd för att börja gilla Justin Bieber !?
Herrejäklar, jag vill inte bli en Belieber. Jag vill inte bli som typ 3/4 av alla tjejer på denna jord.
JAJA, detta är vad man kan kalla i-landsproblem.
NU MÅSTE JAG ÄTA INNAN JAG SVÄLTER!!
Puss pusssss, jag tycker synd om alla suckersss som måste gå i skolan ♥
(eller inte, MOHAHAHA)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥