VARFÖR JAG ÄR KNASIG - del 1

Jag stör mig seriöst på killar som är kortare än mig - men jag klarar inte av att inte vara längs.
jag kan inte ritkigt förklara detta eftersom att jag inte fattar det riktigt själv...
Jag blir kär när som helst och hela tiden - men så fort killen börjar gilla mig så försvinner alla känslor SNABBT SOM TUSAN.
jag vill bara ha det jag inte kan få, tills jag kan få det.
Jag kan bli lite "förälskad" i kändiskillar eller "vanliga" killar - men det är en person jag har gillat i nästan 3 år och som ännu inte vet det.
och hur mycket ni än tjatar och hur väl ni än känner mig så kommer ni aldrig få veta veeeem :):):):).
Jag insåg just att allt jag skrivit innan handlar om killar - och egentligen så bryr jag mig inte ett skit om vad killar tycker om mig, haha.
det är faktiskt sant, jag bryr mig inte. take me as i am or watch me as i go, jag är inte en av de tjejerna som står en evighet framför spegeln och inte kan gå utanför dörren utan femtiåttatusen lager mascara.
Att bli kallad blond & efterbliven tar jag som en komplimang - fast bara om man menar det på ett snällt sätt.
haha, jag skrev ju för ett tag sen att man ska retas med mig för att få mig på fall...... hahahhaha säger jag bara.
Jag bryr mig faktiskt inte om en kille är vältränad eller inte - det är bara sjukt kul att retas med sexpack-befriade människor.
som när killar frågar "gillar du killar med sexpack?" och jag ba "eh.... hmmm?"
Jag blir röd i ansiktet heela tiden - och det är inte ens alltid för att jag rodnar, folk kan säga "men gud vad röd du är" och jag ba "VA?! är jag röd NU?!"
livet som en tomat..... så kanske min blogg skulle heta?
Jag blir börjar automatiskt gilla alla killar som säger att jag är snygg - för att om man tycker att jag är snygg så måste man vara väldigt knasig, och jag gillar knasiga människor.
Jag tål inte människor som är seriösa hela tiden - bara för att jag själv aldrig klarar av att vara seriöst i mer än 5 sekunder.
NU SKA JAG KOLLA PÅ GUSTAVSSON 3 TR, HEJDÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: AALFHILDD

Uschusch ja HATAR killar som e kortare än mig, å AVENSJUK SOM F****N på tjejer som e kortare....-.- ;) <3

2011-10-17 @ 10:57:59
URL: http://aalfhildds.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Skulle du vilja göra ett bloglovin-byte? :) I så fall är min länk här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannavinn-sminkborstar-sigma-beaut Lägg till mig och skicka mig din länk så lägger jag till dig direkt! :) Kramar!

2011-10-17 @ 13:01:00
URL: http://Sannalitens.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥