hur man dissar tjejer...

Jag, mamma & Carl sitter och äter wienerbröd.
Carl: Det var en tjej som sa att hon var kär i mig...
Jag: VA?! VEM!?
Carl: Näh det säger jag inte...
Jag: Men vaddå, är ni ihop nu eller nåt?!
Carl: Nej nej nej.
Jag: Men... vad hände då?
Carl: Jo alltså... hon kom fram till mig, och sa att hon gillade mig. Och då sa jag "Jaha" och sen gick jag.
Jag & Mamma: ...................
Mamma: Stackars tjej!
Jag: Ja herregud, du är ju HEMSK!
Mamma: Åh stackars liten.. så kan du ju inte göra fattar du väl?!
Jag: Precis, är du dum i huvudet eller!? Hon blev säkert jätteledsen!
Carl: Men... men... men jag visste inte vad jag skulle göra! Jag gillade ju henne inte!
Jag: Men då kan du ju säga..... "jag gillar dig väldigt mycket, men jag tror att vi måste hålla detta på en vänskaplig nivå".
Mamma: Jaa, eller "jag känner mig inte riktigt redo för ett fast förhållande just nu".
Jag: Precis, eller såhär "du är ung och vacker, du förtjänar någon bättre än mig! Åh ädla prinsessa, gå, GÅ!"
Carl: ............ Jag kommer nog aldrig förstå mig på tjejer.
vi är inte normala.
(och jag kan inte för mitt liv förstå vad man kan se i det puckot)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥