WOHA!

alfhild om FJORTISSPRÅK:
men martina bara för att man skriver ja till jag eller ne till nej så betyder de väl inte att man är fjortis ? man får skriva hur man vill. föresten är ja ju 14 så whats the problem?
Josefin om FJORTISSPRÅK:
jag andvänder några av dom uttrycken, ee och ja men lixom såå mkt gör det la inte... OCH DU KAN INTE PÅSTÅ ATT JAG ÄR EN FJORTIS!!!
xoxo
OJOJ MÄNNISKOR CHILLA CHILLA!
Jag menade inte att för att man bara skriver ja istället för jag eller ee istället för är så blir det jobbigt,
det jag menade var att om man ska skriva en lång text och hälften av orden inte finns i det svenska lexikonet, DÅ blir det jobbigt!
Och jag menade inte att man blev FJORTIS för att man gör så, men jag kallar det fjortisspråk eftersom det är i grund och botten fjortisar som började skriva överdrivet mycket www och göra msn-smileysar där de inte ens funkar.
CHILLAXA!
No offence. No hard feelings.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥