1,2 kilo godis

CHACHAAAAAAAA!

Godeligud vilken rolig dag detta har vart!
(vi räknar bort skolan, där hade vi en engelskaskrivning som var blööö,  men annars så)

Efter skolan så gick jag, Hedda och Janina hem till Janina för att hämta hennes awesome Ipad. Sen gick vi vidare mot Haga för att keeka på Espresso House.
Hahaha, det var askul, när vi gick förbi heden så kom det fram en kille (typ 27 år) till oss och ba:

Han: Excuse me, can you describe the way to the Gothemburg museeum?
Janina: EEEEHMMMM........ .................
Han: Do you speak english?
Jag: Öööööööööööööhhhh....................... Nnnyeaaass...
Och sen kommer Hedvig in och börjar snacka med honom, som typ det normalaste i världen.
Jag och Janina stog breve och typ skratta ihjäl oss (eller okej, JAG skratta ihjäl mig).
Han sa att han tyckte att poseidon var fin. Eeeh.
Och sen när vi hade sagt hur han skulle gå, så går han åt FEL håll!? Hahahahahaa pucko.


Jaja, sen gick vi iallafall till Espresso House och åt Frappino och muffins.
Haha, hon som stog i kassan ba (till janina): "Ooooooj vad stort hår du har!"
Jag dör.

Och sen höll jag på att dö ännu mer när jag skulle prata som hedvig (läspa) och hedvig skulle prata som mig (säga R som tony erving). Och så gick vi omkring och sjöng "JAG LAGAR DIN MAT, PANNKAKOR MED SYLT PÅ LÄGGER JAG SEXIGT FRAM PÅ DITT FAT" jättehögt mitt i stan. Så normala är vi.
Om ni har tur, och ifall det funkar, så kan ni få en videoblogg snart, om detta.

Iallafall, efter Espresso House så gick vi till Haga köpgator, fast efter ett pyttekort tag fick jag gå tillbaka till Hagakyrkan för att åka till Östra Sjukhuset och gå till handterapin (MOBBA MIG INTE).
Haha, jag fick kolla styrkan i mina händer, och läkarn såg helt chokad ut hahahaha. Hon ba
"du är mycket starkare än du ser ut!"
Och VAD menar hon med det?! Ser jag svag ut då eller?!

Sen efter det åkte vi och köpte jordgubbar, clementiner och aubergine på fruktaffären inne i stan, där jag alltid köper frukt.
Efter det åkte vi till allum och den nya affären "Hemmakväll" (som var totalt proppfull med människor!) och köpte maaaassa godis. 1,2 kilo för att vara exakt. Hehe. he. Helt normalt alltså. + Chips, + jordnötsringar, + pingvinstänger, + klubbor.... ja, ni fattar.
HÖHÖHÖ Martina goes godismonster.

NU SKA JAG SLUTA SKRIVA, nu ska jag äta ostbågar. Juste. Det köpte vi också. Hehe.


THA GODISMONSTER IS IN THA HOUSE,
ciaoooooooooooo

Kommentarer
Postat av: Godis!

Hemmakväll i mitt <3. Seriöst, 1kr för Snickers ? Kärlek till dom!!

Fast de va lite halvscaary me Mario.....:/ ;)<3

2011-09-30 @ 22:30:25
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥