BLONDHETEN SEGRAR!

HAHA SERIÖST, nu blir jag nästan trött på mig själv...
Pierre ringer mig på skype, men jag dissar honom. Men SJÄLVKLART tar han inte ett nej så han ringer om & om igen, så jag svarar...
Men så tänkte jag vara  lite smart och låtsas att jag har tappat rösten (vilket nästan är sant) så att jag slapp prata!
Det går kanske en kvart, han pratar och jag skriver.
Sen är vi tysta i kanske 10 minuter, tills han plötsligt säger:
Pierre: Seriöst, kan du inte säga ett enda ord?
och självklart svarar jag då:
Jag: Nääääe.
SERIÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖST.
jag blir fan trött på mig själv.
sommaren 2010....
bikini, klänning och hårklämma på.
ge mig sommar?!

Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Hej!



Just nu har jag igång en massa tävlingar. Bland annat i samarbete med Ziperall, Hair Of Lady Lee, Hope Design, E.l.f. Cosmetics osv. Kika in och se om någon tävling faller dig i smaken! :)

2011-09-17 @ 18:30:58
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: sandra :)

fin blogg! <3 :D

2011-09-18 @ 12:11:27
URL: http://saandrabooqvist.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥