'cause I am amazing!

josefin om FÖR ATT:
hahahah azzå martina seriöst du suger!!!!!!! kan du inte ens cykla utan händer sucker!!!!!!!!
Efter att jag skrev att jag inte kan cykla utan händer så var det 4 pers på mindre än en halvtimma som ba
"MEN HERREGUD, KAN DU INTE CYKLA UTAN HÄNDER?! HAAHAHA DU SUGER!"
Jag har bara en sak att säga er.
SKIT NER ER!
Alla kan inte ha fenomenal balans, jag är bra på andra saker istället.
Som... att vara efterbliven. Och blond. Och knäpp.
Det är också bra att vara inbland.
NU MÅSTE JAG KOLLA PÅ IDOOOL, EMIL ELTON, OLLE, DÖ INTE, I'M WITH YA ♥

Kommentarer
Postat av: josefin

hejj azzå de ee inte min blogg...... den heter inte photoforliFe utan photoforliVe hihi men iaf du har inte normal balans din balans är lika onormal som du...=helt borta....... hahah puss på dig ;)

2011-09-29 @ 13:13:12
URL: http://photoforlive.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥