chillidillar på plintarna

TJEEEENARE MÄNNISKOR! Eftersom att vi lagade soppa i hemkunskapen (som faktiskt var jättegod, eftersom att jag är sopp-mästarn) så har vi håltimma nu på luchen. Därför sitter jag och hedda och nördar Wordfeud och typ.... Luktar på blommorna. Eller ah. Inte för att det finns så många blommor inomhus , men jaaaaa. Vi kan ju alltid låtsas. IAALLAFAAAALLLLL, när skolan slutar (låt det ske snaaabbbtt) så ska jag ta bussah och möta malin, ohyes. Kanske träffar jag på min man också, höhöhö. JAJA, eftersom att jag går på knark (hostmedicin med morfin i) så får jag inte träna (då kan jag dö, det är sant) så ska jag sitta o kolla på hela lektionen. JIPPIIIIE vad kul!!! Inte. jag vill träääänaaaa :( aja, vi får hoppas att jag blir frisk snart, då löser det sig. byebye, sorry för mobilbloggar men jag hann inte blogga igår så ni får klara eeer! PUSSPUSS, charååå. (väldigt seriöst osv.)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥