CLATCHY!

MIN ENGELSKALÄRARE RULES!!
Vi fick sluta nästan en halvtimme tidigare, och vi behövde inte göra något läxförhör!
Det betyder, att jag kom hem typ klockan 2?!?!? Man borde prisa gud eller något!
Sen jag kom hem så har jag kollat på Pretty Litte Liars, herre min geeeet alltså, nu har jag bara... 45? avsnitt kvar. Det blir.... 1625 minuter... det blir ju typ 25 timmar! Seriöööööst, I'm a nolifer. Eller jag måste bli för att kunna se allt detta snarare.
JAJA, skolan idag var skitkul iallafall! Jag kom på att jag har bara gått i skolan EN fredag på hela terminen, haha. Jag har vart sjuk 2 och det var studiedag 1. Yeah... jag kommer få underkänt i engelska och franska. Typ.
Innan SA så höll jag få att få flipp, jizzles. Antingen är jag döv eller så pratar Sara väldigt otydligt..
Eftersom att Sara är så liten & söt (haha, hon kommer döda mig om hon läser detta) så är hon liksom i PERFEKT höjd att klappa på huvudet. Så varje gång jag ser henne så klappar jag henne lite fint på huvudet, och hon får typ invändigt damp på mig varje gång, om blickar kunde döda skulle jag vara STENdöd iprincip.
Sara: Alltså jag måste skapa en klubb!
Jag: Jaha, vad ska den heta då?
Sara: Mot diskriminering för dsoekrta.
Jag: Va?! Vad sa du?
Sara: Mooot diskrimineeering för dskgodsgnds.
Jag: Mot diskriminering, för dissektion?!
Sara: MEN NEJ MÄNNISKA! MOT DISKRIMINERING FÖR DOM KORTA!!!!
Jag: Om du ska få ha en klubb mot diskriminering för de korta, då ska jag bannemig ha en klubb mot diskriminering för de efterblivna.
JA, jag måste ta de suddigaste bilderna jag kan hitta.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥