Det där med att plugga gick inte så bra...

... så jag satsar på att BLOGGA istället!
Nä, okej, jag ska bara skriva eettt till inlägg, SEN ska jag plugga!
Kolla här:
Vad är då detta?
Jo.
En kille i min förr-förra klass (0an alltså) har bakat detta.
Idag.
Såhär skrev han på facebook:
Simon:
Kommer hem klockan 3 och tänker....
Baka! Jaa!!
Okej vad...?
Ja, bröd!
Okej jag gör väl två då...
Brodern kommer hem: "varför gör du inte kanelbullar"
Jag tänker...
Kanelbullar också, ja!!!...
Jag sätter i gång med det också...
Klockan är nu sju då.. 4 timmar är ju liksom... Dagensbak! :D
Så nu kommer då följdfrågan...
VILL DU GIFTA DIG MED MIG?!

kommer du ihåg mig?
ja, jag är alltså hon i rosa byxor, rosa fläta, blont hår som är apsolbränd.
inte den lilla håriga saken med vit mage.

Kommentarer
Postat av: gissa vem ...

följ mig härifrån nu martan !!! kommentera massor också ! http://nattstad.se/mrs.material

2011-09-27 @ 21:42:39
URL: http://nattstad.se/mrs.material

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥