FÅ MIG PÅ FALL

Eftersom att det är så extremt många killar där ute som vill få mig på fall
(ehm. host host. ja, vi säger så)
så ska jag nu förklara för er HUR man får mig att falla!
(egentligen är det bara att lägga krokben för mig, men nu snackar vi kärlek här va)


1.
Jag faller aldrig för utséendet!

Och detta är faktiskt sant.
Det spelar ingen roll hur jäkla ful en person kan vara, det enda som spelar någon roll är insidan.
Okej, nu var jag inte 100 % ärlig.
Men jag har aldrig någonsin känt att jag vill ha någon bara för att den ser ut på ett speciellt sätt.

Utsidan ger insidan en chans, insidan ger utsidan sin glans!
Om en skitsnygg kille gillar mig (och jag får reda på det), men sedan när jag börjar höra med om honom och börjar prata med honom, och det visar sig att han är en dryg och tråkig typ, UUUUUUSCH så ful han blir i mina ögon då!
Det finns inget fulare än dryghet, snobbighet, tråkighet eller idiothet.
Aldrig någonsin att jag kommer gilla en kille som springer omkring och slåss, det finns seriöst inget omognare.

2.
Klämkäckhet är ALLT!

Roliga killar. Killar som kan skratta.
Killar som kan vara flummiga och oseriösa.
KLÄMKÄCKA KILLAR!
Det är seriöst allt. En rolig kille, och jag är såld. Jag är totalt förlorad till kärlekens land. Typ.

3.
"Good guys"

Som jag sa förut så skulle jag aldrig klara av en kille som springer runt och slåss.
En kille som är elak, det är nog det värsta.
Jag gillar SNÄLLA killar, såna som inte måste snacka skit för att bevisa att dom är coola.
Sådana som inte måste trycka ner andra för att behålla sin position.

Nu menar jag ABSOLUT INTE att jag gillar "mammas pojke"- killar.
Verkligen inte.
Bara dom inte är världens idioter som tar droger och super varje helg så går det nog bra.

4.
Galna killar!

Om det är någon jag HATAR så är det seriösa killar.
Killar som aldrig skriver "haha" när man chattar, killar som alltid måste snacka om seriösa saker - typ världsekonomin, killar som aldrig kan SLAPPNA AV!
Jag gillar galna killar.
Spontana killar.
Killar som bara kan säga något ord, men som ändå får hela rummet att gapskratta.
Killar som hittar på kul saker, inte bara sitter hemma och nördar WoW, COD eller något annat TV/dataspel.

5.
GULLIGA KILLAR!

Jag har bara en sak att säga er.
Olle Hammar.

Gulliga killar, sådana som skickar små söta sms som gör ens dag, sådana som kan ringa en bara för att säga "jag älskar dig", sådana som ler hela jädra tiden, sådana som alltid säger gulliga saker.
Det är mina killar.

Killar man inte behöver göra massa saker med för att ha kul, bara att vara i samma rum som dom blir man glad av. Man ska kunna bara sitta ner och prata, det ska vara precis lika mysigt och kul som något annat.

För att fatta mig kort

Var rolig.
Var snäll.
Var gullig.
Var speciell.
Var dig själv hela tiden.
Skratta.
Var likadan med dina vänner som utan dem.
Om du gillar mig, låt mig få veta det.
Ge komplimanger.

Var helt jävla awesome!
Var galen!



Och nu till en konstig sak...

Jag gillar killar som retar mig.

Reta mig för min ålder.
Kalla mig blond.
Säg att jag är efterbliven.
Mobba mig för... mina fötter? min klädstorlek? vad som helst!

Bara du gör det snällt.
Jag gillar killar som retas på ett gulligt sätt,
som skojmobbar mig, men aldrig menar det på riktigt.


NU VET NI PRECIS HUR NI KAN FÅ MIG, SÅ NU ÄR DET BARA ATT TA MIG!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥