fullegubbar är mina gubbar

Det är ju just fint att det ALLTID är någon fullegubbe på 60 + som försöker lägga in stöten på mig på bussen...
Vill ni höra?
Klart ni vill.
Vi hade idrott som sista lektion, och eftersom klockan var typ tio över 5 och min buss snart skulle gå, orkade jag inte byta från springtights till jeans, så jag åkte hem i det med en (ganska lång) t-shirt över.
Bussen var rätt proppgull, så jag var tvungen att sätta mig på det enda lediga sätet (självklart brevid en fullegubbe).
Han sa inget, men han satt och stirrade på mig, verkligen STIRRADE, inte diskret över huvud taget. Och när jag kollade på honom (det gör man ju om man ser någon sitta vänd mot en och stirra) så log han värsta peddosmilet, åååååååååh, jag trodde jag skulle dö.
Och sen när han skulle av så sa han ba
Fyllo: Hörrudu, hade du tänkt släppa ut mig eller? ;)
Jag: Eh, jaa.... *ställer mig i mittgången så att han ska kunna gå av*
Fyllo: Jo förresten, snygga byxor!
Jag: ... jahaaaa, tack.....
Fyllo: Ja, dina ben blir riktigt snygga i dom!
Man ba, WTF ?!?!?!?!?!??!
" här sitter en fyllegubbe "
" han sa att mina ben är snygga..."
" jag har bara en sak att säga dig "
" PA.SSA DIG DU VAL.DE.MAR! "

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥