haaaallå

JAAAAAAAG HAAAAAAR STUUUUUDIEDAAAAAG!
ohlalalala.
Klockan är halv tolv och jag har inte gått upp ur sängen än.
Men nu är jag så hungrig att jag tror svimmar om jag inte äter något snart,  så jag måste väl gå upp antar jag...
Måste säga att jag är riktigt nyttig.
I förrgår åt jag lösgodis för 33 kr + typ 3 paket toblerone.
Igår åt jag typ 3 klubbor, patroner, fillidutter, ett paket ballerina kladdkaka, massor med toblerone och chips.
Idag är det fredag och jag tänker inte bli ett DUGG nyttigare! Chips, dipp, ostbågar, godis, toblerone, CHOKLAAAD, kakor, och som om det inte skulle vara nog... så tänker jag baka cupcakes & dumlemuffins & apelsinkrokantmuffins & chokladbollar, BARA FÖR ATT JAG KAN!!!!
Funderar på att skriva allt jag äter här, eftersom att alla klagar på att jag är "för smal" "underviktig" "anorexiunge", HAHA, in your face! Ni skulle trilla av stolen, bokstavligt, om ni fick veta allt jag äter..
Sa jag förresten att jag åt en munk till lunch igår? Inte?  Ja, ni ser ju..
NEj NU, ska jag äta.
Bli inte förvånade  om jag äter choklad till frukost.
CIAO!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥