handterapi..

HAHA, det var det sjukaste....
Seriöst, vill ni veta hur det gick till?
Jag kom till sjukhuset en kvart för tidigt. Men det var INGEN där, på arbetsterapin alltså, så jag fick gå in på en gång.
Hon frågade typ 5 frågor, sen fick jag en burk lera och två sätta-på-pennan saker.
Och sen var det tack och hej. Det gick på typ 5 minuter.
Jag var alltså klar 10 minuter innan jag skulle vara där... Eh.
Och seriöst, LERA, jag är 13, inte 3.
Men det är sån jag ska sitta och klämma på (HAHA) 10 ggr / 3 ggr per dag.
Ja, hon kan ju bara glömma att jag tänker sitta och klämma på den där leran morgon-middag-kväll, seriööööst, jag har ett liv.
MEN MEN, nu ska vi inte vara bittra!
Eller jo förresten, lite till.
SEN MÅSTE JAG KOMMA TILLBAKA!
Det är då fan det sjukaste, om en vecka tillochmed.
Seriöst.
17.00 nästa måndag.
Vänta lite.... WE GOT A PROBLEM! Jag rider då, hallåååå?!?!
jädra liv alltså...

Kommentarer
Postat av: LERA

HAHA mamma hade sån lera när hon bröt handen, e den grön ?? ;)<3

2011-09-09 @ 20:09:32
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥