HEJ ALLA BARN

Tjenis penis!
(jag ser framför mig hur Janina suckar åt mig)
Snart ska jag åka ner till Allum, hämta en bok och köpa wienerbröd och andra nödvändigheter (pistagenötter, lösgodis, jordgubbar) och sen ska jag hem igen och baka alla dessa saker jag nämde förut.
Eller.... om jag känner mig själv rätt så kommer det inte bakas ett skit, eftersom att jag är för lat.
Men jag får väl helt enkelt pistolhota mig själv eller nåt, för jag vill ha dumlemuffins!!!
JAJA, det löser väl sig, på ett eller annat sätt....
Det var ju meningen att jag skulle till handterapin (sara skrattar) (ser ni, jag vet precis hur allas reaktioner blir när jag säger något! jag måste ha ett sjätte sinne) idag, men så blev det ju inte eftersom att handpsykologen (okej, sjukgymnasten) har vakuum mellan öronen, så att säga.
Och så skulle jag träna också, men det tyckte tydligen inte Herr Förkyldning att jag skulle göra, och man säger inte emot Herr Förkyldning förstår ni.
se där, där kom en bild.
Ja.
Och nu tjatar min mamma hål i huvet på mig om att jag måste snabba mig, så då får jag väl göra det dårå.
Puss och hej. Och så lite hjärtan på det. ♥♥♥♥♥
någon mer än jag som tycker att denna bilden är väldigt... ljus? gul? .... nähä okejdå.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥