HEMMAAA

Det är GALET att vi slutar 5, sen ska vi duscha, sen ska jag vänta på bussen, sen ska jag sitta på bussen i 45 minuter, sen ska jag gå hem från bussen i 10 minuter och SEEEEEEEEEEEEN är jag hemma.
Jag är alltså inte hemma förrens halv 7 / 7. Och jag går i ÅTTAN för guds skull!
dööööööööööööööööööööööööööööda miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig.
Men äsch, jag överlever väl...
Jag & Hedda åkte in till stan o åt på subway till lunch eftersom vi fick håltimma, det SKULLE ha vart perfekt om vi inte skämde ut oss TOTALT som vi såklart gjorde....
MEN MEN, det ska vi inte prata om nu!
Vi kan däremot prata om hur jag skämde ut mig när vi satt utanför mattesalen...... Nån som är förvånad?
Heeeeeerregud, jag är ju helt otrolig...
Hedda: Hörru, flytta på dig.
Jag: Näe jag kan inte, jag har en såndär grej mellan benen.
EEEEEEEEHEHEHEHEHEHE.
Kul att massa killar stirrade på mig då också.... kanske rätt förståligt med tanke på vad jag sa.
Det kan också ha vart för att jag skrattade som en galning, blev tomatröd i ansiktet och höll på att kissa ner mig.
Ah.
Det har hänt massa andra kul saker idag också, som när jag gick hem från bussen i ösregn, i bara klänning, tights o tjocktröja.
Så möter jag Malins mamma, och hon ba
"MARTINA, TA PÅ DIG KLÄDER!!!!"
Hehehe.
"YES SIR!"
skulle jag sagt, men det gjorde jag inte..
Ja.
Och så har jag glömt hemkunskapsboken i skolan, och vi har läxa tills imon... det känns ju vääldigt bra, känner att jag ABSOLUT kommer få A i hemkunskap alltså!
Eh.
Hm.
HEHEHEHEH HEEEEJDÅÅÅÅÅÅ.
gud jag är knäpp, fasen. hehehe. eh. he. hhhhhhhhh...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥