if a girl says "im cold" it means "i want a hug"

TJAAAAAARÅ,

sitter & lyssnar på Maroon 5, bara för att de är bäst helt enkelt.

Om en halvtimma ska jag kolla på Morden i Midsomer, men tills dess så ska jag blogga!
Jag har kollat på Morden i Midsomer sålänge jag kan minnas i princip, det är riktiga barnminnen det alltså... Fast i typ 11 år av mitt liv har jag trott att det hette "Morden i Midsommar", yeah. Hjärnkapaciteten är HÖG!

You're just a fantasy girl
It's an impossible world
All I want is to be with you always
Give me affection, I need your perfection
Cause it feels so good you make me s-s-stutter



Förresten... I'm cold!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥